۱۱/۱۱/۱۳۹۹

وزیر آموزش و پرورش : از هر دانش آموز می‌توان یک «خمینی» تولید کرد





ایسنا/خوزستان وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه هر فرد ظرفیت، توانمندی و پیچیدگی هایی دارد که همه این موارد معجونی از وضعیت انسان هایی است که در اختیار ما قرار می گیرند و ما وظیفه آموزش این افراد را بر عهده داریم، گفت: از هر دانش آموز می توان یک خمینی تولید کرد و به همین دلیل، معلمی شغل انبیا است.

💠 پاسخ یک آموزگار ایرانی به وزیرآموزش و پرورش
 

🔹جناب وزیر شبیه خمینی درست کردن، تربیت نیاز ندارد هر مسلمان علم نیاموخته‌ای ذاتا یک خمینی ، بن لادن، ابوبکر بغدادی یا سلیمانی است .
 دوما خمینی تربیت شده‌ی حوزه‌ی جهلیه بود نه آموزش و پرورش. 
سوما مانند خمینی به هر تعداد که بخواهید میتوانید در مدارس و حوزه‌های جهلیه پیدا کنید اما چرا نمی‌توانند خمینی شوند چون دیگر میلیونها انسان نادان و جوگیر پیدا نمی‌کنند که عکسشان را در ماه ببینند یا وعده‌ی آب و برق مجانی آنها را باور کنند.
 افتخار ما معلمان در آموزش و پرورش تربیت نخبگان بیشماری چون مریم میرزاخانی است و بسیار شرمنده‌ایم از داشتن وزیری چون شما. 
شما در شان معلمان فرهیخته و دانش‌آموزان بیدار و آگاه امروز کشور ما نیستید. این چرندیات شما فرافکنی و نشان از بی‌لیاقتی و ضعف شما و نظام ناکارآمدتان در اداره‌ی کشور است. خجالت بکشید از این ویرانه‌ای که درست کرده‌اید. خجالت بکشید از معلمانی که متوسط حقوقشان ۶ میلیون تومان  زیر خط فقر است و بازهم در حد توان به فرزندان ایران‌زمین با عشق علم می‌آموزند که دقیقا از شر پیروان دزد ، اختلاسگر  و وطن فروش مانند حضرتعالی رهایی یابند.

  امضا:  معلم ایرانی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر