۱/۲۸/۱۴۰۰

احمدی‌نژاد: مذاکره‌ای در کار نیست؛ یادی از فتحعلی ‌شاه!


احمدی نژاد گفته: دولت روحانی صلاحیت ورود مجدد به مذاکرت هسته‌ای را ندارد و مذاکره‌ای هم در کار نیست.

احمدی نژاد با حمله به دولت روحانی گفت: چه کسی و به چه حقی به شما اجازه داده است برای مذاکرات بروید؟ بحث بر سر این است که چه چیز دیگری را باید بدهند. بعد می‌گویند اگر ما نبودیم باید همه‌اش را می‌دادند.

وی افزود: سابقه این حرف در تاریخ ایران به دوران فتحعلی شاه باز می‌گردد که نصف بیشتر ایران را داد و جشن شکرگزاری برگزار کرد و مدعی شد که آنها تهران را می‌خواستند و ما ندادیم.

احمدی نژاد با زیر سوال بردن نمایندگان جمهوری اسلامی در مذاکرات وین گفت: کسانی که معلوم شد بلد نیستند و نمی‌توانند مذاکره کنند و سرشان کلاه می‌گذارند، چرا دوباره باید از طرف (نظام) برای مذاکره بروند؟ آنها نشان داده‌اند که صلاحیت چنین کاری را ندارند.

وی به نداشتن پایگاه اجتماعی حکومت در بین مردم اعتراف کرد و با بیان اینکه دولت روحانی در جامعه فقط دو درصد محبوبیت دارد گفت: ملت ایران، امروز شما را از اساس قبول ندارد و بنا بر نظرسنجی هایی که خودتان انجام داده‌اید رئیس دولت‌تان، فقط دو درصد محبوبیت دارد. از طرف چه کسی می‌خواهید بروید تعهد بدهید و تبعات آن را به گردن ملت بیندازید؟

احمدی نژاد با اشاره به وضعیت دشواری که جمهوری اسلامی در آن گرفتار شده است، افزود: یک سندی را امضا کرده‌اند که چهار سال است رئیس‌جمهور آمریکا آن را زیر پایش گذاشته است و اروپایی‌ها هم یقه ما را گرفته‌اند و مدعی هستند که حق نداریم از برجام خارج شویم.

وی گفت: یک چیزی به نام اینس‌تکس درست کرده‌اند که ما نفت بفروشیم و پولش را نزد اروپایی‌ها بگذاریم تا آنها دارو و غذا برایمان تهیه کنند. این بدتر از آن چیزی است که بر سر عراق و لیبی آوردند و اینها هم قبول کرده‌اند!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر