۱۲/۰۹/۱۳۹۹

گزارشی از آخرین وضعیت نادر عرب زاده در زندان تهران بزرگ

نادر عرب زاده، زندانی سیاسی از مهرماه امسال دوران محکومیت خود را در زندان تهران بزرگ سپری می‌کند. آقای عرب زاده در تاریخ ۲۲ بهمن‌ماه ۹۶ توسط نیروهای امنیتی بازداشت و ۱۷ روز بعد با تودیع قرار وثیقه به صورت موقت و تا پایان مراحل دادرسی از زندان اوین آزاد شد. این شهروند نهایتا توسط شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به ۶ سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد. این محکومیت در مرحله تجدیدنظر به ۲ سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق تقلیل یافت که از این حکم با اعمال ماده ۱۳۴ قانون مجازات اسلامی، مجازات اشد یعنی ۱ سال زندان و ۷۴ ضربه شلاق قابل اجرا است.

نادر عرب زاده، زندانی سیاسی از مهرماه امسال دوران محکومیت خود را در زندان تهران بزرگ سپری می‌کند.

این شهروند در تاریخ ۱۲ تیرماه ۹۷ توسط شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران از بابت اتهامات “اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور و اخلال در نظم عمومی” به ۶ سال حبس تعزیری و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد.
نهایتا پس از اعتراض به رای، اتهامات آقای عرب زاده به “تبلیغ علیه نظام و اخلال در نظم عمومی” تغییر یافت و به ۲ سال حبس تعزیری و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد. با اعمال ماده ۱۳۴ قانون مجازات اسلامی، مجازات اشد یعنی ۱ سال زندان و ۷۴ ضربه شلاق برای او قابل اجرا است.
آقای عرب زاده در تاریخ ۵ مهرماه امسال جهت تحمل دوران محکومیت خود بازداشت و راهی زندان تهران بزرگ شد. وی هم اکنون در سالن ۹ تیپ ۲ زندان تهران بزرگ بسر می‌برد. هرانا ۸ اسفند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر